Sponsoren

Financiële support

Om blijvend kwalitatief hoogwaardige support te kunnen verlenen aan supportvragers, vragen wij de hulp van sponsoren. Wanneer u, of uw bedrijf of organisatie, een bijdrage levert zal Stichting ES ervoor zorgen dat dit wordt besteed aan de doelstelling van de stichting: het verlenen van emotionele support aan alle individuen die door situatieveranderingen emotionele problemen ervaren, niemand uitgezonderd.

Club van Duizend

Voor een bijdrage van 1000 euro wordt u voor een jaar lid van de Club van Duizend. Uw organisatie krijgt een naamsvermelding en link op onze site en u wordt in het jaar van lidmaatschap uitgenodigd voor een speciaal evenement.

Fan

Voor een bijdrage van minimaal 500 euro of een equivalent in natura krijgt uw organisatie een naamsvermelding en link op onze site.

Verrassingssponsor

U steunt Stichting ES met een bedrag naar vrije keuze.

Veilig doneren

U kunt veilig en gemakkelijk doneren via iDeal of u kunt Stichting ES machtigen het gewenste bedrag van uw rekening af te schrijven. Natuurlijk kunt u gewenste bedrag ook overmaken op het bankrekeningnummer van Stichting ES o.v.v. uw naam of de naam van uw bedrijf of organisatie + uw voorkeur voor de sponsorvorm. Via e-mail ontvangen we graag, wanneer van toepassing, uw logo en webpagina.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw steun en bijdrage.

Gegevens

5140 AP Waalwijk